dinsdag 13 oktober 2009

Just another week!

Hey all, weer even een wekelijkse update en het gaat over van alles en helemaal niets. Met andere woorden als je het stukje hebt gelezen ben je geen steek wijzer, maar weet je wel wat we weer allemaal hebben gedaan en niet hebben gedaan! Vorige week vrijdag heeft Duncan de waterpokken gekregen. Hij zat helemaal onder, maar dat is niet zo vreemd als je bedenkt dat ik hem twee weken geleden heb laten spelen met een jongetje die nog razend besmettelijk was. Mission completed zullen we maar zeggen en gelukkig heeft Duncan er niet zo heel veel last van gehad. Hij vertelde het aan iedereen alsof hij nieuwe laarsjes had gekregen. "I have the chickenpocks and I got them from Thomas". Zo schattig zijn momenteel de conversaties met Duncan. Gisteravond kwam hij naar beneden, nadat hij in mijn bed was ingeslapen. Toen ik zei: "waarom kom jij uit je bedje?" toen antwoordde hij heel blij: "nee hoor, ik kom uit jou bedje!", ja, einde discussie. Charlotte is heel erg bezig met haar tekst aan het oefenen voor de classassambly volgende week. Een keer in de zoveel tijd mogen ze met de klas een optreden, voorstelling doen en nu is het de beurt aan Charlotte haar klas. Het gaat over de ontdekking van een nieuw soort dinosaurus. Als klassenmoeder ben je dus weer bezig om allerlei voorwerpen die ze gebruiken te verzamelen, kopen etc. Kostuums bedenken en een powerpointpresentatie in elkaar draaien. Houd ons van de straat denk ik maar. Deze week wat minder gesport doordat Duncan thuis is geweest natuurlijk. Charlotte heeft gisteren haar Dodgeball tournement gehad. Een soort trefbal wat wij vroeger op school deden. Uiteindelijk moesten de ouders (vooral moeders) tegen de kinderen en ik zal je vertellen, de kinderen hebben gewonnen. En raad eens wie me afgooide, jawel mijn eigen dochter. Ik was apetrots op haar! Ik bespeurde iets van competitief gedrag bij haar wat ik probeer te ontwikkelen. Gisteren weer een rehearsal voor de pantomime. Het begint steeds meer vorm te krijgen en vind het enig om een oude knorrige piraat te spelen. Moet me alleen qua engels er nog meer instorten, minder bang zijn om fouten te maken. Vanavond hebben we een aftrap voor het sinterklaasfeest met het Dutch Committee. Morgenmiddag weer tennissen en dan Vrijdagavond weer een onwijs gezellige Dutch Cookie avond. Ik moet iets voor bij de koffie maken met als thema: Vis. Nou ja, koekjes in de vorm van vis en natuurlijk zeebanket, chocolade schelpen e.d. Heb er veel zin in! Jullie zullen wel denken, wat een leventje, is alleen maar bezig met vakanties plannen, sporten, lekker eten en drinken en internetten natuurlijk. Nou dat klopt ook en vaak is dat ook heerlijk, maar er zijn ook echt wel eens momenten dat je graag wilt ruilen met iemand die gewoon werkt..... in alle opzichten!
Tot volgende week, groetjes Marina

Geen opmerkingen: