dinsdag 23 maart 2010

Sneeuw, sneeuw, sneeuw!

Lieve mensen, de Pantomime is klaar. Thank god, it was exciting, maar ik ben zo blij dat het achter de rug is. De middagvoorstelling begon om 1 uur, maar moesten er al om 11 uur in de ochtend zijn. Ik werd wakker en ik voelde me ziek, zoooo ziek, echt vreselijk. Ik was gewoon bijna niet in staat om op mijn benen te staan, maar ja, je kan moeilijk een groep mensen in de steek laten. Toen maar een aspirine genomen, maar die kwam er met dezelfde noodvaart weer uit. Ik hield niets binnen, echt vreselijk. Nadat ik was geschminkt konden de mensen in ieder geval niet meer zien dat ik me zo beroerd voelde. Maar ik maakte me echt veel zorgen dat ik op het podium ook moest overgeven, want dat had ik de hele ochtend al gedaan. Gelukkig had een collega Piraat een zwabber en een emmer paraat, dus die hebben we vlak bij mij gehouden, voor het geval dat. Gelukkig is alles goed gegaan. Na de middagvoorstelling 2 uur in bed gelegen, met schmink als een oude piraat. Kun je voorstellen hoe dat eruit heeft gezien? En bij de avondvoorstelling ging het gelukkig een stuk beter met me. Heb hier ook echt van genoten. Het ging echt super en de mensen, het publiek was erg onder de indruk van onze performance. Professioneel, prachtige schmink, goed acteerwerk waren de kreten die we hebben gehoord. Echt super en volgend jaar doe ik zo weer mee hoor. Echt leuk om te doen. Nadat we zaterdagavond kapot in ons bed rolde, stonden we de volgende ochtend op en was hier een enorme sneeuwstorm aan de gang. Het was 's nachts begonnen en het heeft de hele nacht, dag en nacht gestormd en gesneeuwd. Frank heeft de voordeur overdag proberen sneeuwvrij te houden, maar er was niet tegenaan te scheppen. Mijn hemel, ik denk dat er zo'n anderhalve meter is gevallen in 24 uur. Net terwijl we dachten dat de lente in de lucht zat. Had al een verdwaalde vogel gespot op zoek naar takjes voor zijn nestje en dan krijg je weer zo'n snowdump. Nou ja, dat is onderdeel van het leven hier, dus we moeten het er maar mee doen. Maandag de auto uitgegraven en door de hele diepe sneeuw de kinderen naar school gebracht wat bijna een onmogelijke opgave was. 's middags de oprit en terras weer enigszins begaanbaar gemaakt en vandaag de garage weer toegankelijk gemaakt, zodat de auto er weer in en uit kan. Maar...... nu hebben ze voor donderdag en vrijdag WEER een sneeuwstorm voorspelt. IK WIL GEEN SNEEUW MEER! Ik ben echt wel klaar met de sneeuw. Ik vind alles best, maar laten we afspreken dat ons terrasje, waar ik af en toe als het zonnetje schijnt lekker met een kopje koffie even ga zitten, gewoon wordt overgeslagen door de sneeuwstorm. Anyway, er is toch niets aan te doen, dus dan maar aftellen naar de vakantie. De kinderen hebben volgende week vrijdag 2 april vakantie tot 21 april. Heerlijk. We kijken er echt naar uit. Dit weekend nog goodbye voor een aantal families die vertrekken helaas, maar life goes on, voor hun, maar ook voor ons. Tot volgende week!

Geen opmerkingen: