maandag 15 maart 2010

ONLY ONE WEEK TO GO!

till the Pantomime! Wat gaat dat hard die tijd. Soms zou ik willen dat ik de tijd even kon stil zetten om even bij te komen van wat er allemaal gebeurt. Klinkt misschien een beetje overdreven omdat ik niet werk, maar we zijn met zoveel dingen bezig momenteel, dat alles door elkaar heen loopt. Okay, even vorige week doornemen. Begonnen met een afscheidslunch, again! Begint te wennen, want de tranen komen niet meer spontaan gelukkig. Moet ze er echt uitpersen als ik mee wil janken ha ha. Vrijdagavond kwam Charlotte thuis van artclass met twee prachtige schilderijen waarvan ik straks de foto's op de blog zal plaatsen. Vrijdagavond lekker "gehubt", niet zelf koken, maar even aanschuiven in het restaurant op het camp. Zaterdag overdag gelukkig niet zoveel op het programma, maar Zaterdagavond daarentegen hadden we een waanzinnig leuk afscheidsfeest van mensen van wie ik het heeel erg jammer vind dat ze weggaan. Het was een feest buiten, het thema was "apres-Yuzhno party". Iedereen moest een funny muts opzetten, dus waren Frank en ik al snel klaar. Wij hebben van onszelf al hele geestige hoofden, dus..... Het sneeuwde, dus iedereen zijn/haar sneeuwpak aan, aan de toffee-vodka en de gluhwein. Groot vuur, alle drank in de sneeuw geplaatst en lekker dansen op de muziek buiten. Ze hadden een soort bobbaan gemaakt waarmee we met de sleeen naar beneden konden. Iedereen voelde zich 25 jaar jonger dan dat we waren. Daarna een potje vrij worstelen in de diepe sneeuw, dus koud hebben we het niet gehad. Het was echt lachen gewoon. Had vooral heel hard gezongen wat mijn stem op zondag goed deed tov de Pantomime. Zondag was de dressrehearsal voor de Panto en ik had een aardige Joe Cocker stem. Mijn rol als oude, grommerige piraat kon deze stem goed gebruiken. We zijn van 2 tot 6.30 pm bezig geweest, best lang. Vanavond nog een keer oefenen, donderdagavond en dan hebben we a.s. zaterdag 2 voorstellingen. Wow, ben echt heel blij als dit voorbij is, er gaat wel veel tijd in zitten. Daarna is het aftellen geblazen naar de vakantie. Vanmorgen nog even geklust voor de Dutch Night. Dat moet ook allemaal voor eind maart klaar zijn omdat iedereen natuurlijk met vakantie vertrekt. Je hoort me niet klagen want ik haal het mezelf allemaal op de hals, maar het is wel een hele drukke maar leuke periode. Tot volgende week. Zal de foto's opladen. Gr. Marina

Geen opmerkingen: