zondag 7 maart 2010

Help, de Pantomime in two weeks time!

Lieve help, de pantomime is al over minder dan twee weken. Een voordeel hiervan, over twee weken tijd hebben we het al achter de rug. Gistermiddag een uitgebreide rehearsal gehad en mijn hemel wat moet er nog een boel gebeuren. Had Zaterdagavond een gezellige cookie-avond gehad waarbij het vrij laat was geworden. Kortom, ik was zondag niet tekstvast, maar mijn stem leek echt veel op die van een oude knorrige piraat. Ik hoop dat als ik echt verkleed ben als piraat, met baard, grijs haar en een paar zwarte stompjes in mijn mond, dat de rest dan vanzelf gaat. Laten we het hopen. Ik zorg in ieder geval dat ik zo onherkenbaar mogelijk op het toneel sta, zodat ik later kan zeggen dat ik er helemaal niet in heb meegespeeld. Zal in ieder geval blij zijn als het achter de rug is. Niet in de laatste plaats vanwege de tijd die het kost op dit moment. Over ruim 4 weken gaan we lekker op vakantie, we hebben er alle 4 zo'n enorme zin in. Lekker in de zon, strand en de hele dag niets hoeven. Weg van alle sociale verplichtingen en even genieten van de geneugden van het leven. Lekker eten, drinken, winkelen en vooral genieten van elkaar. Twee weken later is de beroemde Dutch Night, waar we nu druk in de voorbereidingen zitten. Krijg er ook steeds meer zin in en kijk er enorm naar uit! Er komt een echt DJ uit Nederland om op het feest plaatjes te draaien. Heerlijk een avond dansen en feesten! Vandaag maandag 8 maart is het hier een officiele vrije dag. Het is nl. internationale vrouwendag wat hier echt gevierd wordt. Frank heeft afgelopen vrijdag op zijn werk al aan alle dames die in zijn team zitten bloemen gegeven want anders ben je echt outcast als je dit vergeet. Afgelopen week een aantal afscheidslunches gehad en aankomende week nog een paar. Ik kwam er bij mezelf achter dat het niet leuk is, maar blijkbaar gaat het toch op de een of andere manier wennen. Er gaan mensen, er komen mensen. Nu voelt het bij de een natuurlijk ook anders dan bij de ander en staat de een dichter bij je. Maar naarmate ik hier langer zit, krijg ik de emoties meer onder controle. Wellicht heeft dit ook te maken met hoe je zelf op dat moment in je vel zit. Een andere vriendin die normaal nogal "hard" is en niet zo snel emotioneel werd, was juist wel weer heel erg geraakt. Nou ja, kan ik er gelukkig ook voor anderen zijn op het moment dat het nodig is. Het is hier overigens nog lang geen lente helaas. Er is in de laatste paar dagen weer enorm veel sneeuw gevallen wat weer heerlijk is voor de skipiste, maar eigenlijk vind ik het wel tijd worden voor een beetje lente. Heb optimaal geskied deze winter en vind het wel mooi geweest. Hopelijk kunnen we aankomend weekend nog een keer naar de zee rijden om naar het ijsvissen te kijken. Is altijd wel iets bijzonders vind ik. Volgende week hebben we op zaterdag ook Charlotte haar verjaardag. We gaan een treasure hunt doen in de sneeuw, daarna gaan we marsmellows eten en warme chocolademelk drinken. Hopelijk wordt het mooi weer. Volgende week weer een nieuw bericht! Groetjes Marina

Geen opmerkingen: