dinsdag 21 juni 2011

Gedichtje voor Duncan
Natte haartjes, een dikke kus, z'n handjes op mijn wangen.
Samen in slaap vallen, voor altijd dit moment gevangen
M'n liefste mama, ik hou zoveel van jou
en als ik later groot en sterk ben, trouw ik met jou
Zo lief, puur, kwetsbaar en zo fijn
Lieve mooie grote man, bleef je nog maar heel lang klein


Onderstaand gedicht van Charlotte heeft ze geschreven als huiswerkopdracht voor school.
Het moest over de kleur Black gaan en moest voldoen aan een lijstje met taaltechnische vaardigheden.

1 opmerking:

Louise van Alenburg Paintings and Poetry zei

Charlotte is een echte kunstenares. Niet alleen vaardig met het penseel maar ook met de pen! Paintings and Poetry ten voeten uit. LIKE LIKE!! Je moet haar mijn gedichten die bij mijn schilderijen horen eens laten lezen: http://www.alenburg.nl/poetry.html