woensdag 1 april 2009

Time for a LONG break!

Lieve mensen, kan nog net de puf opbrengen om een berichtje te maken, maar daarna houdt het wel even op. Wij zijn ontzettend toe aan een break, vakantie, mooi weer en alles even niet het gestress in de ochtend etc. In de ochtend kan bijna niemand zijn bed uitkomen en komen we steeds met de tijd in de stress. Het is echt tijd om even af te schakelen. Volgens mij zie ik er ook uit als een krant. Grijs, grauw en niet echt aantrekkelijk. Niet dat een krant nu aantrekkelijk moet zijn, maar ik zou willen dat ik er wat beter uit zag. Gisteren wel een hele goede dag gehad met het afmaken van de decoraties voor de Koninginnedag, de garage helemaal opgeruimd en een kleed in de sneeuw gelegt. Schijnt goed te zijn voor de kleuren. Nou ja, het kleed was al cremekleurig, misschien wordt het nog een beetje wit. Ben benieuwd hoe de sneeuw eronder uitziet. Een vriending belde net op het juiste moment. Ik dacht, ik ga weer naar bed nu ik me zo moe voel. Maar gelukkig vroeg ze of ik mee ging shoppen op zoek naar een geschikte jurk voor het feest. Nou dat hoef je geen twee keer te zeggen. Daar ben ik altijd voor in en waarschijnlijk voel ik me daarna ook een stuk beter (als ik ben geslaagd natuurlijk). We zullen zien. Vorig weekend zijn we met de kinderen naar een circus geweest. Nee niet in een tent maar in een theater. De acts werden op het podium opgevoerd. Anders maar zeker erg leuk. Verbazingwekkende acts en de kinderen vonden het prachtig. Charlotte was onder de indruk van de mooie jurken van de dames en Duncan was niet echt onder de indruk. Die is nl. bij de eerste act in slaap gevallen en net voor het einde werd hij wakker. Erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar. Aankomende vrijdag (morgen dus) start de vakantie. Frank heeft nog een hele drukke periode met het overdragen van zijn project en deadlines. Zaterdagavond nog een gezellig etentje in James Bond stijl (waarom moet altijd alles verkleed hier??) We doen allebei wel een Bon(t)d Muts op en we zijn ook klaar. Anyway, volgende keer wellicht meer opgeladen en een meer energiek verhaal, maar voor nu laat ik het erbij! Ciao en tot mails. Gr. Marina

Geen opmerkingen: