maandag 15 februari 2010

"The Love Boat"

Dear all, wat is het toch moeilijk om elke week een andere titel en begin te bedenken voor de weblog. Nou ja, het begin is er al en de titel ook dus laten we gewoon beginnen. Allereerst moet ik bekennen dat ik niet eens van te voren nadenk over wat ik ga schrijven. Meestal begin ik met wat ik leuk vind om te vermelden en dan tijdens het schrijven/typen komen er allerlei dingen boven waarvan ik denk dat het leuk is om ook te vertellen dus als er niet zoveel structuur in mijn verhaal zit is dit omdat ik er ook geen structuur in wil. Het komt zoals het komt en zoniet, dan niet... Vervolgens druk ik op het onderste knopje: Bericht publiceren en dan ploep, zonder dat ik het stukje nalees, herschrijf of corrigeer staat het op de blog. Vaak ga ik dan ook direct wat anders doen, omdat het lijkt alsof er hier maar 20 uur in een dag zitten ipv 24, dus die tijd kan ik echt goed gebruiken. Charlotte heeft weer een erg leuk schilderij gemaakt op Art-class. Volgende week mag ze deze mee naar huis nemen en zal ik hem op de blog zetten. Zaterdagavond hebben we een enorm leuke avond gehad met de Dutch Cookies. Deze keer waren de heren ook aanwezig want het was het jaarlijks terugkerende Valentines Dinner met deze keer als thema "The Love Boat". Weet je de begin tune nog? Ik heb het al twee weken lopen zingen en neurien. Het was weer te gezellig. De mannen hadden weer een prachtig lied gezongen voor ons, met een heel grappige tekst. De volgende dag was in de ochtend een beetje zwaar, al had ik vrij gekregen van de hockeytraining van mijn collegatrainer, die overigens naast me zat tijdens het dinner, maar die wel op de hockey was. Wat een bikkel! Ik dus niet, maar voelde me niet eens heel schuldig erover. 's Middags hadden we de eerste echte rehearsal van de Pantomime. Ik kan verklappen dat er nog heel veel geoefend moet worden en niet in de laatste plaats door mezelf. Mijn hemel wat valt dat tegen zeg, in het engels, acteren en ook nog weten waar je moet staan, om engelse grapjes lachen die ik niet snap (inmiddels wel, maar eerst niet), of inspelen op dingen die er gezegt worden. Al met al, de aankomende periode tot 20 maart zal ik er echt meer tijd in moeten stoppen, want ik wil niet als een piraat op het podium staan die zijn tekst niet meer weet. Na de panto hadden Frank en ik een afscheidstennistoernooi. Voor het eerst hebben we gedubbeld met elkaar en zowaar, we zijn geen eerste geworden, maar we sloegen geen gek figuur. We hebben besloten dat we dit echt vaker moeten doen want het was echt leuk. Gelukkig zijn we beide wel erg fanatiek, maar onze tegenstanders ook dus dat was okay! En dan het echt leuke nieuws, we hebben onze vakantie geboekt, yes! We gaan niet naar Vietnam, niet naar Cambodja, maar we gaan heerlijk naar Phuket in Thailand. Lekker genieten met de kinderen van het strand, zon en zee. Over een tijdje ga ik hier wel meer over vertellen want we gaan pas in April. Volgende week hebben de kinderen een paar dagen vrij ivm "Defenders Day", wij zouden het vader/mannen dag noemen. Lekker drie dagen vrij, misschien tijd om te gaan skieen met de kids. Nou dat was het weer. Zal morgen even een paar foto's uploaden. Groetjes, Marina

Geen opmerkingen: